Magyar Andrea; Krausz Anita; Kapás Ildikó Dóra; Habók Anita:
Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students.
HELIYON, 6 (5).
Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p.
ISSN 2405-8440
(2020)
Előnézet |
Szöveg
published20200508PIIS2405844020306964.pdf - Megjelent verzió Download (391kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 6 |
Szám: | 5 |
Oldalak: | Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p |
ISSN: | 2405-8440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31307688 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e03851 |
Dátum: | 2020. Máj. 11. 09:34 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 11. 09:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18681 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |