Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students

Magyar Andrea; Krausz Anita; Kapás Ildikó Dóra; Habók Anita: Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students.
HELIYON, 6 (5). Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p. ISSN 2405-8440 (2020)

[thumbnail of published20200508PIIS2405844020306964.pdf]
Előnézet
Szöveg
published20200508PIIS2405844020306964.pdf - Megjelent verzió

Download (391kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 6
Szám: 5
Oldalak: Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31307688
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e03851
Dátum: 2020. Máj. 11. 09:34
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 11. 09:34
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18681
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben