Általános iskolai és középiskolás diákok lemeztektonikai tévképzetei egy kvalitatív, keresztmetszeti vizsgálat tükrében

Kádár Anett; Farsang Andrea: Általános iskolai és középiskolás diákok lemeztektonikai tévképzetei egy kvalitatív, keresztmetszeti vizsgálat tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 19-52. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of Kadar_MPed20191.pdf]
Előnézet
Szöveg
Kadar_MPed20191.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 119
Szám: 1
Oldalak: pp. 19-52
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31143923
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.19
Dátum: 2020. Ápr. 21. 13:15
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 21. 13:15
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18591

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben