Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4.
pp. 27-60.
ISSN 2559-9240
(2017)
Szöveg
BNM_DOCERE.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (10MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | DOCERE |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 3-4 |
Oldalak: | pp. 27-60 |
ISSN: | 2559-9240 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3351277 |
Dátum: | 2019. Okt. 01. 08:26 |
Utolsó módosítás: | 2019. Okt. 01. 08:26 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16874 |
Actions (login required)
Tétel nézet |