Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

[thumbnail of Hodi_MPed20171.pdf]
Előnézet
Szöveg
Hodi_MPed20171.pdf - Megjelent verzió

Download (919kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 117
Szám: 1
Oldalak: pp. 95-136
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3247205
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2017.1.95
Dátum: 2019. Szep. 24. 12:30
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 24. 12:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16837

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet