B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Előnézet |
Szöveg
Article_Iskolakultura_2019_1.pdf - Megjelent verzió Download (390kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |||||
Publikáció dátuma: | 2019 | |||||
Kötet: | 29 | |||||
Szám: | 1 | |||||
Oldalak: | pp. 68-78 | |||||
ISSN: | 1215-5233 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | magyar | |||||
MTMT rekordazonosító: | 30548290 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.68 | |||||
Dátum: | 2019. Szep. 24. 12:40 | |||||
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 24. 12:40 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16835 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |