Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10.
Terjedelem: 14-Azonosító: 1522.
ISSN 1664-1078
(2019)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-10-01522.pdf - Megjelent verzió Download (541kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 10 |
Oldalak: | Terjedelem: 14-Azonosító: 1522 |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30719647 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01522 |
Dátum: | 2019. Júl. 25. 18:52 |
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 25. 18:52 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16269 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 74 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |