Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. Terjedelem: 14-Azonosító: 1522. ISSN 1664-1078 (2019)

[thumbnail of fpsyg-10-01522.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg-10-01522.pdf - Megjelent verzió

Download (541kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 10
Oldalak: Terjedelem: 14-Azonosító: 1522
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30719647
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01522
Dátum: 2019. Júl. 25. 18:52
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 25. 18:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/16269
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 74 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben