Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10.
ISSN 1664-1078
(2019)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-10-01368.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 10 |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30713432 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01368 |
Dátum: | 2019. Jún. 14. 16:54 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jún. 14. 16:54 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15730 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 12 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |