Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10. ISSN 1664-1078 (2019)

[thumbnail of fpsyg-10-01368.pdf]
Előnézet
Szöveg
fpsyg-10-01368.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 10
ISSN: 1664-1078
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30713432
DOI azonosító: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01368
Dátum: 2019. Jún. 14. 16:54
Utolsó módosítás: 2019. Jún. 14. 16:54
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15730
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 12 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben