Habók Anita; Magyar Andrea:
The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use.
COGENT EDUCATION, 6.
Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p.
ISSN 2331-186X
(2019)
Előnézet |
Szöveg
TheeffectsofEFLreadingpublished.pdf - Megjelent verzió Download (933kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | COGENT EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 6 |
Oldalak: | Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p |
ISSN: | 2331-186X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30680638 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/2331186X.2019.1616522 |
Dátum: | 2019. Máj. 21. 14:17 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 29. 10:07 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15503 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |