Feminizáció és szakmásodás a dualizmus-kori pedagógiai folyóiratok tükrében

Nóbik Attila: Feminizáció és szakmásodás a dualizmus-kori pedagógiai folyóiratok tükrében.
PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE, 3 (3-4). pp. 68-83. ISSN 2415-9093 (2017)

[thumbnail of 75-164-1-PB.pdf]
Előnézet
Szöveg
75-164-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (139kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 3
Szám: 3-4
Oldalak: pp. 68-83
ISSN: 2415-9093
Kar/Egység: Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30633746
DOI azonosító: https://doi.org/10.22309/PTSZEMLE.2017.3.5
Dátum: 2019. Ápr. 17. 15:36
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 17. 15:36
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15166

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben