Szabó Éva; Labancz Ágnes:
Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 21-38.
ISSN 1419-872X
(2018)
Előnézet |
Szöveg
APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf - Megjelent verzió Download (698kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 18 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 21-38 |
ISSN: | 1419-872X |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 30318368 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2018.2.21 |
Dátum: | 2019. Már. 19. 09:45 |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 19. 09:45 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14899 |
Actions (login required)
Tétel nézet |