Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából

Szabó Éva; Labancz Ágnes: Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 21-38. ISSN 1419-872X (2018)

[thumbnail of APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf]
Előnézet
Szöveg
APA_2018_2_Szabo_Labancz.pdf - Megjelent verzió

Download (698kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 18
Szám: 2
Oldalak: pp. 21-38
ISSN: 1419-872X
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30318368
DOI azonosító: https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2018.2.21
Dátum: 2019. Már. 19. 09:45
Utolsó módosítás: 2019. Már. 19. 09:45
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14899

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben