A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science

Shaakumeni Simson Ndadaleka; Csapó Benő: A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science.
AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 22 (3). pp. 340-350. ISSN 1811-7295 (2018)

[thumbnail of ACrossculturalValidationofAdaptedQuestionnaireforAssessingMotivationtoLearnScience.pdf] Szöveg
ACrossculturalValidationofAdaptedQuestionnaireforAssessingMotivationtoLearnScience.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (829kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 22
Szám: 3
Oldalak: pp. 340-350
ISSN: 1811-7295
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30368415
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/18117295.2018.1533157
Dátum: 2019. Már. 10. 22:26
Utolsó módosítás: 2019. Már. 10. 22:26
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14849
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben