Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében

D. Molnár Éva: Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10). pp. 21-35. ISSN 1215-5233 (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_10_03.pdf]
Előnézet
Szöveg
EPA00011_iskolakultura_2015_10_03.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 25
Szám: 10
Oldalak: pp. 21-35
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3033811
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/iskkult.2015.10.21
Dátum: 2019. Jan. 17. 13:20
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 17. 13:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14403

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben