The evolution of marketing influence in the innovation process: toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: The evolution of marketing influence in the innovation process: toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix.
JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY, 6 (3). pp. 494-504. ISSN 1868-7865 (2015)

[thumbnail of Pronay_Buzas_JKEC_S2B_printed_u.pdf] Szöveg
Pronay_Buzas_JKEC_S2B_printed_u.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (739kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 6
Szám: 3
Oldalak: pp. 494-504
ISSN: 1868-7865
Kiadó: Springer Verlag
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Központi egységek
Általános Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3192905
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s13132-015-0248-5
Dátum: 2018. Szep. 05. 13:33
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 05. 13:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13787
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben