Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types

Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva: Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver. Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.

[thumbnail of 539124.1.pdf]
Előnézet
Szöveg
539124.1.pdf - Megjelent verzió

Download (172kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag (Előadás)
Publikáció dátuma: 2012
Oldalak: Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 1988725
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2018. Már. 18. 18:39
Utolsó módosítás: 2020. Már. 09. 13:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13108

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben