Perceptions of learning: interviews with first and second graders in a Hungarian primary school

Habók Anita; Babarczy Anna: Perceptions of learning: interviews with first and second graders in a Hungarian primary school.
EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL, 46 (1). pp. 61-71. ISSN 1082-3301 (2018)

[thumbnail of 10.1007_s10643_017_0841_2_2018_jan_eredeti_u.pdf] Szöveg
10.1007_s10643_017_0841_2_2018_jan_eredeti_u.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
[thumbnail of art%3A10.1007%2Fs10643-017-0841-2 eredeti.pdf] Szöveg
art%3A10.1007%2Fs10643-017-0841-2 eredeti.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (856kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 46
Szám: 1
Oldalak: pp. 61-71
ISSN: 1082-3301
Kiadó: Springer Netherlands
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3200935
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10643-017-0841-2
Dátum: 2018. Jan. 18. 13:40
Utolsó módosítás: 2020. Jan. 15. 10:41
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12755
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben