Habók Anita; Babarczy Anna:
Perceptions of learning: interviews with first and second graders in a Hungarian primary school.
EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL, 46 (1).
pp. 61-71.
ISSN 1082-3301
(2018)
Szöveg
10.1007_s10643_017_0841_2_2018_jan_eredeti_u.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
|
Szöveg
art%3A10.1007%2Fs10643-017-0841-2 eredeti.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (856kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 46 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 61-71 |
ISSN: | 1082-3301 |
Kiadó: | Springer Netherlands |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3200935 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10643-017-0841-2 |
Dátum: | 2018. Jan. 18. 13:40 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jan. 15. 10:41 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12755 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |