Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8.
Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p..
ISSN 1664-1078
(2017)
Előnézet |
Szöveg
2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf - Megjelent verzió Download (579kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2017 |
Kötet: | 8 |
Oldalak: | Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p. |
ISSN: | 1664-1078 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3287336 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.02022 |
Dátum: | 2017. Nov. 20. 09:32 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 03. 16:29 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12303 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 17 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |