Molnár Gyöngyvér:
A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2.
pp. 15-28.
ISSN 2064-5449
(2015)
Előnézet |
Szöveg
MolnarGy_A_kepessegmeres_dilemmai_2015.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA | |
| Publikáció dátuma: | 2015 | |
| Kötet: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 15-28 | |
| ISSN: | 2064-5449 | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 2898207 | |
| Dátum: | 2017. Nov. 09. 14:02 | |
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 19. 15:36 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12283 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika