The development of acquired equivalence from childhood to adulthood — A cross-sectional study of 265 subjects

Braunitzer Gábor; Őze Attila; Nagyné Eördegh Gabriella; Pihokker Anna; Rózsa Petra; Kasik László; Kéri Szabolcs; Nagy Attila: The development of acquired equivalence from childhood to adulthood — A cross-sectional study of 265 subjects.
PLOS ONE, 12 (6). Terjedelem: 15 p-Azonosító: e017952. ISSN 1932-6203 (2017)

[thumbnail of NagyA_PlosOne_2017.pdf]
Előnézet
Szöveg
NagyA_PlosOne_2017.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PLOS ONE
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 12
Szám: 6
Oldalak: Terjedelem: 15 p-Azonosító: e017952
ISSN: 1932-6203
Kiadó: Public Library of Science (PLoS)
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Bölcsészettudományi Kar
Fogorvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3241931
DOI azonosító: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0179525
Dátum: 2017. Júl. 04. 12:53
Utolsó módosítás: 2019. Okt. 22. 15:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11664
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben