Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (3).
pp. 373-391.
ISSN 0025-0260
(2001)
Előnézet |
Szöveg
1153065.pdf - Megjelent verzió Download (373kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2001 |
Kötet: | 101 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 373-391 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | SZTE BTK |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 1153065 |
Dátum: | 2017. Ápr. 23. 22:50 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 26. 08:48 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11284 |
Actions (login required)
Tétel nézet |