Research into learning to learn through the assessment of quality and organization of learning outcomes

Csapó Benő: Research into learning to learn through the assessment of quality and organization of learning outcomes.
THE CURRICULUM JOURNAL, 18 (2). pp. 195-210. ISSN 0958-5176 (2007)

[thumbnail of 2007_Csapo_L2LQualityOfLearningOutcomes.pdf] Szöveg
2007_Csapo_L2LQualityOfLearningOutcomes.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (638kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THE CURRICULUM JOURNAL
Publikáció dátuma: 2007
Kötet: 18
Szám: 2
Oldalak: pp. 195-210
ISSN: 0958-5176
Kiadó: Routledge
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 1152652
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/09585170701446044
Dátum: 2017. Ápr. 22. 22:20
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 25. 14:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11260
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 21 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben