The cognitive contribution to the development of proficiency in a foreign language

Csapó Benő; Nikolov Marianne: The cognitive contribution to the development of proficiency in a foreign language.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 19 (2). pp. 209-218. ISSN 1041-6080 (2009)

[thumbnail of 2009_Csapo_Nikolov_CognitiveContribution.pdf] Szöveg
2009_Csapo_Nikolov_CognitiveContribution.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (286kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2009
Kötet: 19
Szám: 2
Oldalak: pp. 209-218
ISSN: 1041-6080
Kiadó: Pergamon Press
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 1224844
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2009.01.002
Dátum: 2017. Ápr. 22. 20:43
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 25. 11:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11250
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 16 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben