Csapó Benő; Nikolov Marianne:
The cognitive contribution to the development of proficiency in a foreign language.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 19 (2).
pp. 209-218.
ISSN 1041-6080
(2009)
Szöveg
2009_Csapo_Nikolov_CognitiveContribution.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (286kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2009 |
Kötet: | 19 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 209-218 |
ISSN: | 1041-6080 |
Kiadó: | Pergamon Press |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 1224844 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2009.01.002 |
Dátum: | 2017. Ápr. 22. 20:43 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 25. 11:33 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11250 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 16 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |