To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software

Doró Katalin: To see or not to see: Indentifying and assessing plagiarism in non-native students’ academic writing without using text-matching software.
EDULINGUA, 2 (1). pp. 15-26. ISSN 2415-945X (2016)

[thumbnail of edulingua_2016_001_015-026.pdf]
Előnézet
Szöveg
edulingua_2016_001_015-026.pdf - Megjelent verzió

Download (217kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDULINGUA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 2
Szám: 1
Oldalak: pp. 15-26
ISSN: 2415-945X
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3188308
Dátum: 2017. Már. 14. 12:02
Utolsó módosítás: 2019. Nov. 29. 14:46
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11047

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben