Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Verschaffel Lieven:
Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics
word problem solving.
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION, 43 (4).
pp. 561-571.
ISSN 1863-9690
(2011)
Szöveg
Csˇkos_Kelemen_Verschaffel_published.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (610kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2011. Február 13. |
Kötet: | 43 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 561-571 |
ISSN: | 1863-9690 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Tanszék: | Neveléstudományi Intézet |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 1717144 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11858-011-0308-7 |
Dátum: | 2012. Aug. 14. 12:30 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jún. 25. 11:20 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1096 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |