Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving

Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Verschaffel Lieven: Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving.
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION, 43 (4). pp. 561-571. ISSN 1863-9690 (2011)

[thumbnail of Csˇkos_Kelemen_Verschaffel_published.pdf] Szöveg
Csˇkos_Kelemen_Verschaffel_published.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (610kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION
Publikáció dátuma: 2011. Február 13.
Kötet: 43
Szám: 4
Oldalak: pp. 561-571
ISSN: 1863-9690
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 1717144
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s11858-011-0308-7
Dátum: 2012. Aug. 14. 12:30
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 25. 11:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1096
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben