Fejes József Balázs; Józsa Krisztián:
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 185-205.
ISSN 0025-0260
(2005)
Előnézet |
Szöveg
Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf - Megjelent verzió Download (370kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Pedagógia |
Publikáció dátuma: | 2005 |
Kötet: | 105 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 185-205 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Tanszék: | Neveléstudományi Intézet |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 1116320 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2012. Aug. 14. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 04. 10:09 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1086 |
Actions (login required)
Tétel nézet |