A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

[thumbnail of Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf]
Előnézet
Szöveg
Fejes-Jozsa_2005_Hatranyos.motiv.MP.pdf - Megjelent verzió

Download (370kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Magyar Pedagógia
Publikáció dátuma: 2005
Kötet: 105
Szám: 2
Oldalak: pp. 185-205
ISSN: 0025-0260
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 1116320
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2012. Aug. 14. 11:13
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 04. 10:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1086

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben