Tongori Ágota:
Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4).
pp. 363-371.
ISSN 1788-2583
(2014)
Előnézet |
Szöveg
3009TongoriAgota.pdf - Megjelent verzió Download (91kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION | |
Publikáció dátuma: | 2014 | |
Kötet: | 9 | |
Szám: | 4 | |
Oldalak: | pp. 363-371 | |
ISSN: | 1788-2583 | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 3045125 | |
Dátum: | 2017. Jan. 09. 18:26 | |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 17. 12:51 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8373 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |