A gyermekeknek szóló televízióreklámok manipulációs stratégiái

Schirm, Anita: A gyermekeknek szóló televízióreklámok manipulációs stratégiái.
In: Nyelv, társadalom, kultúra : interkulturális és multikulturális perpektívák I-II.: XXIII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus. Tinta Könyvkiadó, Budapest, pp. 134-138. (2014) ISBN 978-615-5219-66-5; 978-615-5219-67-2

[img]
Preview
Text
schirm_gyermekeknek_szolo_televizioreklamok.pdf - Accepted Version

Download (245kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Nyelv_Tarsadalom_Kultura_2014_01.pdf - Published Version

Download (278kB) | Preview
Item Type: Book Section
Date: 2014
Page Range: pp. 134-138
ISBN: 978-615-5219-66-5; 978-615-5219-67-2
Publisher: Tinta Könyvkiadó
Place of Publication: Budapest
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 2714820
Date Deposited: 2016. Aug. 26. 13:51
Last Modified: 2019. Aug. 29. 14:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7780

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year