Pásztor-Kovács Anita:
A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei.
Magyar Pedagógia, 116 (1).
pp. 51-72.
ISSN 0025-0260
(2016)
Preview |
Text
Pasztor_MPed20161.pdf - Published Version Download (921kB) | Preview |
| Creators: |
|
|
|---|---|---|
| Item Type: | Journal Article | |
| Journal or Publication Title: | Magyar Pedagógia | |
| Date: | 2016 | |
| Volume: | 116 | |
| Number: | 1 | |
| Page Range: | pp. 51-72 | |
| ISSN: | 0025-0260 | |
| Publisher: | Magyar Tudományos Akadémia | |
| Faculty/Unit: | Faculty of Arts | |
| Institution: | University of Szeged (2000-) | |
| Language: | Hungarian | |
| MTMT rekordazonosító: | 3019785 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670 / MPed.2016.1.51 | |
| Date Deposited: | 2016. Aug. 25. 11:59 | |
| Last Modified: | 2019. Jun. 18. 15:32 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7742 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


Download Statistics
Download Statistics