A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei

Pásztor-Kovács, Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei.
Magyar Pedagógia, 116 (1). pp. 51-72. ISSN 0025-0260 (2016)

[img]
Preview
Text
Pasztor_MPed20161.pdf - Published Version

Download (921kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar Pedagógia
Date: 2016
Volume: 116
Number: 1
Page Range: pp. 51-72
ISSN: 0025-0260
Publisher: Magyar Tudományos Akadémia
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
SWORD language: magyar
MTMT id: 3019785
DOI id: https://doi.org/10.17670 / MPed.2016.1.51
Date Deposited: 2016. Aug. 25. 11:59
Last Modified: 2019. Jun. 18. 15:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7742

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year