Habók Anita:
Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations.
European Early Childhood Education Research Journal, 28 (1).
pp. 129-142.
ISSN 1350-293X
(2015)
![]() |
Szöveg
Habók__EECERJ_2015.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (400kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | European Early Childhood Education Research Journal | |
Publikáció dátuma: | 2015 | |
Kötet: | 28 | |
Szám: | 1 | |
Oldalak: | pp. 129-142 | |
ISSN: | 1350-293X | |
Kiadó: | Routledge | |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
Tanszék: | Neveléstudományi Intézet | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 2824447 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/1350293X.2014.991100 | |
Dátum: | 2015. Feb. 09. 15:42 | |
Utolsó módosítás: | 2019. Már. 22. 09:27 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4782 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |