Hull Piseth; Vígh Tibor:
Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 15 (2).
pp. 210-255.
ISSN 2062-9605
(2025)
(Benyújtva)
Előnézet |
Szöveg
35296478.pdf - Megjelent verzió Download (862kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
063-article-10.1556-063.2024.00317.pdf - Elfogadott verzió Download (859kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| Kötet: | 15 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 210-255 | ||
| ISSN: | 2062-9605 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35296478 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/063.2024.00317 | ||
| Dátum: | 2024. Szep. 17. 13:33 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Jún. 10. 15:14 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34640 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika