Hull Piseth; Vígh Tibor:
Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ).
ISSN 2062-9605
(2024)
(Benyújtva)
Előnézet |
Szöveg
063-article-10.1556-063.2024.00317.pdf - Elfogadott verzió Download (859kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
ISSN: | 2062-9605 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 35296478 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/063.2024.00317 | ||
Dátum: | 2024. Szep. 17. 13:33 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 17. 13:33 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34640 |
Actions (login required)
Tétel nézet |