Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review

Hull Piseth; Vígh Tibor: Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ). ISSN 2062-9605 (2024) (Benyújtva)

[thumbnail of 063-article-10.1556-063.2024.00317.pdf]
Előnézet
Szöveg
063-article-10.1556-063.2024.00317.pdf - Elfogadott verzió

Download (859kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Hull Piseth MTMT
Vígh Tibor MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2024
ISSN: 2062-9605
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35296478
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/063.2024.00317
Dátum: 2024. Szep. 17. 13:33
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 17. 13:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34640

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben