Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy.
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 50 (1).
pp. 34-50.
ISSN 1359-866X
(2022)
Előnézet |
Szöveg
TeachersexperiencesincommunicatingwithpastoralistparentsinruralMongoliaimplicationsforteachereducationandschoolpolicy1.pdf - Megjelent verzió Download (626kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 50 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 34-50 | ||
ISSN: | 1359-866X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 31627267 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/1359866X.2020.1818056 | ||
Dátum: | 2024. Aug. 26. 14:08 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Aug. 29. 11:26 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34444 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |