Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy

Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára: Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy.
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 50 (1). pp. 34-50. ISSN 1359-866X (2022)

[thumbnail of TeachersexperiencesincommunicatingwithpastoralistparentsinruralMongoliaimplicationsforteachereducationandschoolpolicy1.pdf]
Előnézet
Szöveg
TeachersexperiencesincommunicatingwithpastoralistparentsinruralMongoliaimplicationsforteachereducationandschoolpolicy1.pdf - Megjelent verzió

Download (626kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 50
Szám: 1
Oldalak: pp. 34-50
ISSN: 1359-866X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31627267
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/1359866X.2020.1818056
Dátum: 2024. Aug. 26. 14:08
Utolsó módosítás: 2024. Aug. 29. 11:26
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34444
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet