Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Mathematical Creative Thinking-Ethnomathematics based Test: Role of Attitude toward Mathematics, Creative Style, Ethnic Identity, and Parents’ Educational Level.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 24 (77).
ISSN 1131-8783
(2024)
|
Szöveg
Suherman_Tibor_MathematicalCreativeThinking-EthnomathematicsbasedTest_RoleofAttitudetowardMathematicsCreativeStyleEthnicIdentityandParentsEducationalLevel.pdf - Megjelent verzió Download (794kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 24 | ||
| Szám: | 77 | ||
| Terjedelem: | 22 | ||
| Közlemény azonosító: | [6] | ||
| ISSN: | 1131-8783 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34577169 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.6018/red.581221 | ||
| Dátum: | 2024. Már. 19. 09:03 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Már. 19. 09:04 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29906 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

