Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Mathematical Creative Thinking-Ethnomathematics based Test: Role of Attitude toward Mathematics, Creative Style, Ethnic Identity, and Parents’ Educational Level.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 24 (77).
ISSN 1131-8783
(2024)
Szöveg
Suherman_Tibor_MathematicalCreativeThinking-EthnomathematicsbasedTest_RoleofAttitudetowardMathematicsCreativeStyleEthnicIdentityandParentsEducationalLevel.pdf - Megjelent verzió Download (794kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 24 |
Szám: | 77 |
Terjedelem: | 22 |
Közlemény azonosító: | [6] |
ISSN: | 1131-8783 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34577169 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.6018/red.581221 |
Dátum: | 2024. Már. 19. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 19. 09:04 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29906 |
Actions (login required)
Tétel nézet |