Exploring critical digital literacy in a higher education EFL classroom: Teachers’ views and practices

Hapsari Mutya Rini; Nabhan Salim: Exploring critical digital literacy in a higher education EFL classroom: Teachers’ views and practices.
ELT FORUM: Journal of English Language Teaching, 12 (3). pp. 216-228. ISSN 2252-6706 (2023)

[thumbnail of 2.Criticaldigitalliteracy.pdf] Szöveg
2.Criticaldigitalliteracy.pdf - Megjelent verzió

Download (281kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ELT FORUM: Journal of English Language Teaching
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 12
Szám: 3
Oldalak: pp. 216-228
ISSN: 2252-6706
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34690219
DOI azonosító: https://doi.org/10.15294/elt.v12i3.69160
Dátum: 2024. Már. 04. 14:39
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29756

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben