Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology

Bónus Lilla; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet: Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY. ISSN 1059-0145 (2024)

[thumbnail of s10956-024-10096-x.pdf] Szöveg
s10956-024-10096-x.pdf - Elfogadott verzió

Download (2MB)
[thumbnail of Accepted_manuscript_JOST_Bonus_Antal_Korom_2024.pdf] Szöveg
Accepted_manuscript_JOST_Bonus_Antal_Korom_2024.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (884kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
Publikáció dátuma: 2024
ISSN: 1059-0145
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34572141
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10956-024-10096-x
Dátum: 2024. Feb. 11. 21:24
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 12. 21:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29526

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben