Bónus Lilla; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet:
Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 33 (4).
pp. 1-17.
ISSN 1059-0145
(2024)
![]() |
Szöveg
s10956-024-10096-x.pdf - Elfogadott verzió Download (2MB) |
![]() |
Szöveg
Accepted_manuscript_JOST_Bonus_Antal_Korom_2024.pdf - Benyújtott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (884kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Kötet: | 33 | |||
Szám: | 4 | |||
Oldalak: | pp. 1-17 | |||
ISSN: | 1059-0145 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Természettudományi és Informatikai Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34572141 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10956-024-10096-x | |||
Dátum: | 2024. Feb. 11. 21:24 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Aug. 02. 12:14 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29526 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |