Farida Farida; Alamsyah Yosep Aspat; Suherman Suherman:
Assessment in Educational Context: The Case of Environmental Literacy, Digital Literacy, and its Relation to Mathematical Thinking Skill.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 23 (76).
ISSN 1131-8783
(2023)
Szöveg
mzapata552231-farida_et_al2.pdf - Megjelent verzió Download (795kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 23 |
Szám: | 76 |
Terjedelem: | 26 |
Közlemény azonosító: | 3 |
ISSN: | 1131-8783 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34364837 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.6018/red.552231 |
Dátum: | 2024. Jan. 15. 09:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 15. 09:14 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29282 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |