Assessment in Educational Context: The Case of Environmental Literacy, Digital Literacy, and its Relation to Mathematical Thinking Skill

Farida Farida; Alamsyah Yosep Aspat; Suherman Suherman: Assessment in Educational Context: The Case of Environmental Literacy, Digital Literacy, and its Relation to Mathematical Thinking Skill.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 23 (76). ISSN 1131-8783 (2023)

[thumbnail of mzapata552231-farida_et_al2.pdf] Szöveg
mzapata552231-farida_et_al2.pdf - Megjelent verzió

Download (795kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 23
Szám: 76
Terjedelem: 26
Közlemény azonosító: 3
ISSN: 1131-8783
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34364837
DOI azonosító: https://doi.org/10.6018/red.552231
Dátum: 2024. Jan. 15. 09:14
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 15. 09:14
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29282
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben