Farida Farida; Alamsyah Yosep Aspat; Suherman Suherman:
Assessment in Educational Context: The Case of Environmental Literacy, Digital Literacy, and its Relation to Mathematical Thinking Skill.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 23 (76).
ISSN 1131-8783
(2023)
![]() |
Szöveg
mzapata552231-farida_et_al2.pdf - Megjelent verzió Download (795kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA | |||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||
Kötet: | 23 | |||
Szám: | 76 | |||
Terjedelem: | 26 | |||
Közlemény azonosító: | 3 | |||
ISSN: | 1131-8783 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34364837 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.6018/red.552231 | |||
Dátum: | 2024. Jan. 15. 09:14 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 15. 09:14 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29282 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |