Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1).
pp. 7-35.
ISSN 0133-2570
(2023)
Szöveg
pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf - Megjelent verzió Download (309kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 21(49) |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 7-35 |
ISSN: | 0133-2570 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 34081108 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01 |
Dátum: | 2023. Szep. 19. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 19. 11:09 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28270 |
Actions (login required)
Tétel nézet |