A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei

Mezei Tímea; Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1). pp. 7-35. ISSN 0133-2570 (2023)

[thumbnail of pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf] Szöveg
pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf - Megjelent verzió

Download (309kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 21(49)
Szám: 1
Oldalak: pp. 7-35
ISSN: 0133-2570
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 34081108
DOI azonosító: https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01
Dátum: 2023. Szep. 19. 11:09
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 19. 11:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28270

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben