Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Development and differences in mathematical problem-solving skills: A cross-sectional study of differences in demographic backgrounds.
HELIYON, 9 (5).
ISSN 2405-8440
(2023)
Szöveg
1-s2.0-S2405844023035739-main_compressed.pdf - Megjelent verzió Download (450kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 9 |
Szám: | 5 |
Terjedelem: | 11 |
Közlemény azonosító: | e16366 |
ISSN: | 2405-8440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34021450 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e16366 |
Dátum: | 2023. Jún. 20. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 20. 09:49 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27469 |
Actions (login required)
Tétel nézet |