Thi Nang Kham; Nikolov Marianne:
Effects of teacher, automated, and combined feedback on syntactic complexity in EFL students’ writing.
ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION, 8 (1).
ISSN 2363-5169
(2023)
Előnézet |
Szöveg
s40862-022-00182-1.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||
Kötet: | 8 | ||
Szám: | 1 | ||
Terjedelem: | 17 | ||
Közlemény azonosító: | 6 | ||
ISSN: | 2363-5169 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33687726 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1186/s40862-022-00182-1 | ||
Dátum: | 2023. Már. 10. 08:25 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 10. 08:25 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26732 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |