Effects of teacher, automated, and combined feedback on syntactic complexity in EFL students’ writing

Thi Nang Kham; Nikolov Marianne: Effects of teacher, automated, and combined feedback on syntactic complexity in EFL students’ writing.
ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION, 8 (1). ISSN 2363-5169 (2023)

[thumbnail of s40862-022-00182-1.pdf]
Előnézet
Szöveg
s40862-022-00182-1.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Thi Nang Kham MTMT
Nikolov Marianne MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIAN-PACIFIC JOURNAL OF SECOND AND FOREIGN LANGUAGE EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 8
Szám: 1
Terjedelem: 17
Közlemény azonosító: 6
ISSN: 2363-5169
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33687726
DOI azonosító: https://doi.org/10.1186/s40862-022-00182-1
Dátum: 2023. Már. 10. 08:25
Utolsó módosítás: 2023. Már. 10. 08:25
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26732
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...