Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária:
Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 33 (1).
pp. 115-125.
ISSN 0119-5646
(2024)
Szöveg
33596190_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
|
Előnézet |
Szöveg
s40299-023-00713-51.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 33 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 115-125 |
ISSN: | 0119-5646 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33596190 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s40299-023-00713-5 |
Dátum: | 2023. Már. 06. 09:21 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 03. 11:00 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26678 |
Actions (login required)
Tétel nézet |