Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire

Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária: Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 33 (1). pp. 115-125. ISSN 0119-5646 (2024)

[thumbnail of 33596190_megjelent.pdf] Szöveg
33596190_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
[thumbnail of s40299-023-00713-51.pdf]
Előnézet
Szöveg
s40299-023-00713-51.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 33
Szám: 1
Oldalak: pp. 115-125
ISSN: 0119-5646
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33596190
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s40299-023-00713-5
Dátum: 2023. Már. 06. 09:21
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 03. 11:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26678

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben