Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test.
International Journal of Evaluation and Research in Education, 12 (1).
pp. 468-476.
ISSN 2620-5440
(2023)
Előnézet |
Szöveg
23831-52272-1-PB9.pdf - Megjelent verzió Download (392kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Evaluation and Research in Education |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 468-476 |
ISSN: | 2620-5440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33537727 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.11591/ijere.v12i1.23831 |
Dátum: | 2023. Feb. 21. 12:47 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 21. 12:47 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26552 |
Actions (login required)
Tétel nézet |