Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test.
International Journal of Evaluation and Research in Education, 12 (1). pp. 468-476. ISSN 2620-5440 (2023)

[thumbnail of 23831-52272-1-PB9.pdf]
Előnézet
Szöveg
23831-52272-1-PB9.pdf - Megjelent verzió

Download (392kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Evaluation and Research in Education
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 12
Szám: 1
Oldalak: pp. 468-476
ISSN: 2620-5440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33537727
DOI azonosító: https://doi.org/10.11591/ijere.v12i1.23831
Dátum: 2023. Feb. 21. 12:47
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 21. 12:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26552

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben