Fejes József Balázs:
Unpacking classroom goal structures based on students’ own words.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2).
pp. 433-472.
ISSN 1381-2890
(2023)
Előnézet |
Szöveg
s11218-022-09753-z.pdf - Elfogadott verzió Download (900kB) | Előnézet |
![]() |
Szöveg
33549959_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (883kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION | |
Publikáció dátuma: | 2023 | |
Kötet: | 26 | |
Szám: | 2 | |
Oldalak: | pp. 433-472 | |
ISSN: | 1381-2890 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 33549959 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11218-022-09753-z | |
Dátum: | 2023. Feb. 14. 12:28 | |
Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 03. 13:34 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26492 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |