Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels

Vo Van De; Csapó Benő: Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 21 (8). pp. 2375-2398. ISSN 1571-0068 (2023)

[thumbnail of 33542314_megjelent.pdf] Szöveg
33542314_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB)
[thumbnail of 2023_VanVo_Csapo_IR_SR_SM.pdf]
Előnézet
Szöveg
2023_VanVo_Csapo_IR_SR_SM.pdf - Elfogadott verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 21
Szám: 8
Oldalak: pp. 2375-2398
ISSN: 1571-0068
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33542314
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10763-022-10349-4
Dátum: 2023. Jan. 08. 16:08
Utolsó módosítás: 2023. Dec. 04. 11:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26048
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben