Vo Van De; Csapó Benő:
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 21 (8).
pp. 2375-2398.
ISSN 1571-0068
(2023)
|
Szöveg
33542314_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) |
|
Előnézet |
Szöveg
2023_VanVo_Csapo_IR_SR_SM.pdf - Elfogadott verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 21 | ||
| Szám: | 8 | ||
| Oldalak: | pp. 2375-2398 | ||
| ISSN: | 1571-0068 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33542314 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10763-022-10349-4 | ||
| Dátum: | 2023. Jan. 08. 16:08 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Dec. 04. 11:12 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26048 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika