A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 3-22. ISSN 1215-5233 (2021)

[thumbnail of iskolakultura_2021_002_003-022.pdf]
Előnézet
Szöveg
iskolakultura_2021_002_003-022.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 31
Szám: 2
Oldalak: pp. 3-22
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31996202
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.3
Dátum: 2023. Jan. 04. 19:35
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 04. 19:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25984

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben