Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra:
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 3-22.
ISSN 1215-5233
(2021)
Előnézet |
Szöveg
iskolakultura_2021_002_003-022.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||||
Kötet: | 31 | ||||
Szám: | 2 | ||||
Oldalak: | pp. 3-22 | ||||
ISSN: | 1215-5233 | ||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | magyar | ||||
MTMT rekordazonosító: | 31996202 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.3 | ||||
Dátum: | 2023. Jan. 04. 19:35 | ||||
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 04. 19:35 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25984 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |