Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra:
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 3-22.
ISSN 1215-5233
(2021)
Előnézet |
Szöveg
iskolakultura_2021_002_003-022.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 31 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 3-22 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 31996202 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.3 |
Dátum: | 2023. Jan. 04. 19:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 04. 19:35 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25984 |
Actions (login required)
Tétel nézet |