Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes.
INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS, 7 (3).
pp. 60-79.
ISSN 2416-089X
(2021)
Előnézet |
Szöveg
783-ArticleText-3511-1-10-20211229.pdf - Megjelent verzió Download (487kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 7 | ||
Szám: | 3 | ||
Oldalak: | pp. 60-79 | ||
ISSN: | 2416-089X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32559462 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17356/ieejsp.v7i3.783 | ||
Dátum: | 2022. Okt. 20. 10:05 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 21. 21:42 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25346 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |