Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
Terjedelem: 9-Azonosító: 867714.
ISSN 1664-1078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-13-867714.pdf - Megjelent verzió Download (619kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 13 | |||
Oldalak: | Terjedelem: 9-Azonosító: 867714 | |||
ISSN: | 1664-1078 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 32799142 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.867714 | |||
Dátum: | 2022. Jún. 20. 09:29 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 20. 09:29 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24552 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |