Hindun Iin; Nurwidodo N.; Wicaksono Azizul Ghofar Candra:
Metacognitive awareness components of high-academic ability students in biology hybrid learning: Profile and correlation.
Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia, 6 (1).
pp. 31-38.
ISSN 2442-3750
(2020)
Előnézet |
Szöveg
11097-ArticleText-33035-1-10-20200421.pdf - Megjelent verzió Download (541kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 6 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 31-38 |
ISSN: | 2442-3750 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32504497 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.22219/jpbi.v6i1.11097 |
Dátum: | 2022. Jún. 20. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 20. 09:06 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24550 |
Actions (login required)
Tétel nézet |