Hindun Iin; Nurwidodo N.; Wicaksono Azizul Ghofar Candra:
Metacognitive awareness components of high-academic ability students in biology hybrid learning: Profile and correlation.
Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia, 6 (1).
pp. 31-38.
ISSN 2442-3750
(2020)
Előnézet |
Szöveg
11097-ArticleText-33035-1-10-20200421.pdf - Megjelent verzió Download (541kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia | |||
| Publikáció dátuma: | 2020 | |||
| Kötet: | 6 | |||
| Szám: | 1 | |||
| Oldalak: | pp. 31-38 | |||
| ISSN: | 2442-3750 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 32504497 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.22219/jpbi.v6i1.11097 | |||
| Dátum: | 2022. Jún. 20. 09:06 | |||
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 20. 09:06 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24550 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika