Khoiri N.; Huda C.; Rusilowati A.; Wiyanto W.; Sulhadi S.; Wicaksono Azizul Ghofar Candra:
The Impact of Guided Inquiry Learning with Digital Swing Model on Students’ Generic Science Skill.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 9 (4).
pp. 554-560.
ISSN 2339-1286
(2020)
Előnézet |
Szöveg
26644-71300-1-PB.pdf - Megjelent verzió Download (510kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||
Folyóirat/kiadvány címe: | Jurnal Pendidikan IPA Indonesia | ||||||
Publikáció dátuma: | 2020 | ||||||
Kötet: | 9 | ||||||
Szám: | 4 | ||||||
Oldalak: | pp. 554-560 | ||||||
ISSN: | 2339-1286 | ||||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||||
Nyelv: | angol | ||||||
MTMT rekordazonosító: | 32504500 | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.15294/jpii.v9i4.26644 | ||||||
Dátum: | 2022. Jún. 20. 08:58 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 20. 08:58 | ||||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24549 |
Actions (login required)
Tétel nézet |